WE NEED EN GITARRIST

Vad kul att det är så många som läser min blogg! Ni får jättegärna skriva en kluddelutt eller nåt efter er! Jag publicerar mitt svar här :)

Roger; Hum. flickaktig?! jag var helt borta i ettan. (Hade vi franska ihop?!) och jag var nog den sista som skulle ta på sig en kjol. Men det gör jag nu! :D vad är en pwr-tjej? :P


Iaf, Jag å martina ska ju spela på Ohlins kök och bar den 23 september, men vi ha ringen gitarrist! How?1


Idag hade jag mina sista lektioner, antagligen på ett bra tag, i engelska! Det var faktiskt skitkul, kom på mig själv med att ha ett mycket bättre självförtroende vad gäller att  prata fritt åså,,,, synd att ungjävlarna inte kunde vara tysta! Inte bara när jag pratade utan när deras classmates skulle läsa högt. menmen. jag får ju lön för det *bigsmile*

syjunta möte ikväll. chips! idol. jag är SÅ fast. jag älskar när de gråter *mohahahah*
imorgon är det fika möte på lillablå kl. 11, alla som vill kan ju titta förbi eller så :)
på lördag ska jag återigen rida. sist jag red Musse, i måndags så höll jag på att vricka hela kroppen då denna kosserädda häst tog ett stort skutt framåt då den stora fula kossan tog en tugga. AJ! men nu har förhoppningsvis mina ridmuskler läkt. hästridmuskler alltså :D

puss fulisar!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

hihi :) jag läser och det är jättekul. see you tomorrow.

2005-09-08 @ 15:58:35
Postat av: Roger

"HÄSTridmuskler"...? *eyeroll*

***

Flickaktig: du hade långt hår och var lite mer.. hmm don't get me wrong, men lite mer tystlåten om jag minns det rätt. Fast jag kan ju ha fel. Jag sa ju inte direkt så mycket jagheller så det kanske bara var det att vi inte pratade med varann...

Gillar hur du är nu iaf. så ta det inte negativt på något sätt.

pwr är om möjligt världens sämsta omskrivning av power, vilket i praktiken gör dig till en power-girl eller på ren svenska: ett litet kraftpaket.

må fint!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits