hej!

Jag lägger ner webbloggen nu för jag kan inte publicera mina bilder här. det suger å när jag tänkte ta bort alla inlägg och hela skiten så gick inte de. så hej då.

jag följer ellens fotspår och byter till ;

http://www.livejournal.com/~phisen/

tills något bättre dyker upp :)

tjostjos!


I'm forever lost in you...

 

Egentligen så tycker jag inte det är så kul att endast enbart skriva om mig själv här, men eftersom mina senaste veckor nästan enbart varit fokuserade på mig, så har jag inte mycket annat att säga. :)

 

Jag har varit så enormt stressad och trött så det vart helt otroligt, samtidigt som jag velat ha kul och mysa med D, åså... Jag är ledsen alla ni som fått nån tagg från mig!

 

Ja, nu har jag bara två veckor kvar i skolan, helt ofattbart, men ändå tjock schema! Å jag älskar att göra listor så här kommer de senaste, för er som tycker det är onödigt fjortis-intressant att följa min egna textade dokkusåpa om mitt liv;

 

 

 

Tisdag

*Naturkunskapsprov

*Oförberett engelskaprov

*Engelska inlämning - jag tänker skicka denna på torsdag

*Daniel åker till Danmark

*Möte på SLA - ska fota en tjej i Karlsborg denna veckan

 

 

Onsdag

*Här vill jag vara sjuk

*Klassmöte - ska vi fest på skoltaket måntro??

*Lämna in projektarbetet

*Åka till Affärstryckeriet å klaga på deras kassa utskrift

*skicka vår skiva till p3 demo

*Visa alla sponsorer vår skiva

 

 

Torsdag

*inlämning romananalys

*fredagsensemble

* Plz, D. Take me in your arms!!

 

Fredag

*Studentfest! - alla tar med sig filtar och engångsgrillar till Plantis så förfestar vi där innan!!

 

 

Lördag

*Utbildning på Skara Sommarland 9.00 - 15.00

*MELODIFESTIVALEN!!!

 

 

Söndag

*Intervju/teoriprov på Markaryds Folkhögskola - Ljud och Ljus - studiotekniker 9.45 - 16.00

*Dani - will you hold me through the night here?

 

Andra roliga saker som hänt;

 

1. Bert Karlsson ska i sommar annordna "Allsång i Plantis" - jag och Klas ska sjunga med Fame Factory eleverna där en kväll

2. Fia har anmält maj till Idol!? - ngt jag inte vågade göra själv :D

3. Några NS3e-are skrev TIMANS BALLE av ÅLLEBERGSGYMNASIET - bokstäverna ovanför entren

4. Jag och Ilma har anmält oss till Komvux nu, 5 kurser! Skall jobba samtidigt, så jag blir kvar i stan i nåt år til!! Mohaha!!

5. Vi ska får en hundvalp nu på fredag och jag tycker dne ska hete Stina. En bishon fraisé!

 

 

 

snopp topp sockertopp!! 

 


hits