tjenare kungen

Den var ju helt go ju! tycker om kläderna åså :D Fast inledningen var bra brutal!
kanske lite för enkelt, you'll see.

shit
nu e de 70's show

brb ;)


*********

så var man tillbaka. Har räknat matte hela dagen, mitt första prov är imorgon.
Matte A. Inte så svårt, men mycket på en  gång för mitt lilla huvve.
så ska jag vicka imorgon me. En SO-lektion och 2 timmar med sexorna :D
fick min första lön idag för augusti. inte illa :P

nä, nu sk ajag lätta mitt huvud med en bok som skall reccenseras på fredag. uesdays with Morried. Hur går dte med den då Lindis och Ilmis?? :D
just bok. blä.

hejhej

Kommentarer:
Postat av: Roger

Lindis? Menar du Lindis, Lindis... Eller ...?

Postat av: Roger

Starkt jobbat!
Om man är så svinig att man raderar en av de trevligaste och vackrast sjungande flickorna i detta land då får man fan skylla sig själv.

His Loss... But then again: more love from you to me then, right?!

2005-09-27 @ 20:45:19
URL: http://roger.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits