så skälver jag

Som en sträng på gitarren, sakta dör när du slutar spela
dör också jag
om du en dag
går bort och aldrig återvänder...




Det finns dagar som inte lever,
men du gör det ändå.
Jag är inte jag utan dej
och jag är ingenting utan dej.
Med dej,
jag har hela världen i mitt hjärta.
För dig,
jag ger dig månsken och sonett.

Dina andetag mot min hud i morgondis,
ger mig hopp då mörkret kommer.
Dina händer mot min kind och dina hand i min,
min lycka är obeskrivlig!

Mitt hjärta beslingras av din kärlek,
Jag är naken och så rädd,
men jag vill min hand i i din och dina ögon på min kropp.
För alltid och alltid och alltid vill jag vara din!


Glöm mig bara inte och älska mig ömt,
jag är skör och du håller i mitt hjärta.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits