Matte- och Solärare

Hej å hå!

Idag har jag agerat mattefröken, jag hade lite panik imorse. Vad har jag gett mej in på?! Jag kan ju själv nästan null matte :S men jag blev något lugnare när jag såg vad det var de höll på. Det var stödundervisning för de allra svagaste eleverna.... den matten  kan jag iaf :)

Nu har jag egentligen lunch, trodde imorse att jag skulle få gå hem nu 11.05, men så undrade de om jag kunde ta två SO-lekioner till och,,,, vad gör man inte (för pengarna) :P...
Sitter iaf och väntar på att klockan ska bli 11.45 ...ska få gå hem 14.00 och äta mat ... jäjä....
vart tog mossan vägen då...


hejsvejs från Sophia, Live, ifrån Depån á Stenstorps Skolan

Kommentarer:
Postat av: Roger

Hahaha! Grattis Sophia. Till allt vad jobb och djävulskap heter. Du verkar vara den som har mest fullt upp i hela min värld. Men du har ju kul också hoppas jag.
Kom och tänka på dig idag. Hur du var i ettan. Mest fick en flashback från franskalektionerna. Du var ganska flickaktig om jag kommer ihåg rätt. Gör jag det?
TIll skillnad från nu. Värsta pwr-tjejen. Kvinna t.o.m.

Ha det så mysigt!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits