Fjortisar välkomnas att fortsätta skriva dumma inlägg :D

Alles Got, eller vad det heter :P

Svar till;

Roger. - Jag fattade inte, vad är det jag nte fattar? :)

P-staven( som skrev ; moget o skylta med de eller? Fjortis). - Jag är inte fjortis, jag skäms bara inte. Varför skulle jag? Brukar vara mina vänner som läser och de vet redan. Det är väl isåfall mer omoget att inte kunna stå för det man säger och tycker?


Imorgon skall vi ha försökt att ha läst ut en bok som heter något i stil med "Tuesdays with Morrie". Jag började på den idag och den är SÅ gubbig! uss!

Jag har också dragit på mej en sån där äcklig förkylning :(. Har ont i halsen när jag sväljer och it sux. jag vill vara frisk. bara en vecka kvar nuju! buhu.

Nu ska jag försöka skriva klart engelskainlämningsuppgiften. också ett ont. Stina sover i min säng :)

yeah ;)


Kommentarer:
Postat av: Roger

Hahaha.. Ursäkta mig så himla mycket. Jag såg inte att du hade skrivit filmtiteln.
Mittfel!

Glöm allt jag sa!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits