Till Kil!

hej hopp snopp!

Jag och Daniel ska åk atill Kil på torsdag till lördag, skall bli oerhört mysigt.... inte spännande direkt...kanske.. ajja.. men vi vet inte hur vi ska komma dit :S
Vi har en färja att passa i Göteborg, så klart, å till Götet ska vi ta tåget...men sen då?!
De löser sig nog 8)
Han sitter förresten och "lanar" just nu, lixom Sanna och Sven så ska han och hans kusin Johan "wowa" fram tills på onsdag.... han blir väl säkert fast nu han med =)

På onsdag ska jag och Zandra till Music Factory i Skara, vi är ju då som sagt körsångare i " A new York Life" och håller just nu på att reptera för fullt till premiären den 26 November (eller nåt sånt) :)

Idag hade jag och Ilma vårt andra föredrag i Engelksa A på lärcenter. Ett MVG blidde det där, men är ändå inte nöjd... jag vill ha ett jobb! ... ajja... just nu e de lata dagar fram till kil iaf!

Inte en jävel hörde av sig till oss angående bandet... de typ bara snodde papper, men jäjä... vi löser nog dte också...

jag hittade en rolig grej idag också... det finns olika webbkameror uppsatta överallt i olika städer i olika läder... dessa kan man styra själv å titta hur det ser ut där.. jag har idag sett Sidney, Detroit och Italien.. supertufft *drömma isg bort* och webbsidan är;
http://www.teleobjektiv.com/WebCam/index-webcam.htm
rekommenderar om man vill bort en stund

jäss, nu ska jag sova och imorgon ska jag ha en fet sovmorgon! Sen ska jag gå ner till kroons i mysbyxor och köpa en fryspizza och lite popcorn å sen ska jag kolla på lättsamma amerikanska komei-shower och sen, kanske, om jag har tid i någon paus på kvällen.. så ska jag kolla över matten och färga mitt hår svart igen :D

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits