Livet efter Tyskland höhö

Det är mycket som händer nu, men också mycket som Inte händer :S

Jag Har faktiskt börjat ta tag i mina läxor på lärcenter, men känner att om jag verkligen stod inför valet mellan lärcenter och ett jobb så ere ajöss lärcenter.
Men de lär ju inte hända, men jag har börjat acceptera det mer...öööhh...bättre :D skolans lutar 16 december.
Ilmis å jag skall iaf kolla in utsikten i Skövde på fredag...

Nästa vecka så är det helrep i Vara konserthus måndag - fredag, jag och Zandra ska sova över där med alla hip-hop-dansare som kommer från Göteborg, scary :D fast kommer nog sakna Daniel lite...

Idag ska jag och min Dannegris åka till Göteborg och köpa en skinnajacka han har hittat. Redigt läcker han är! (i den...fast annars också hihi)..

Och ja, vi klarade av Tyskland med glans, fast en del tyska kärringar var väldigt noschiga och vägrade prata engelska och fortsatte prata tyska med oss fastän vi redan sagt "einschuldegung, sprechen Sie english? Cuz we don't speak German..." (ursäkta min stavning :D) ajja... men det blev iaf några fina souvernirer inhandlade..hähä ;) På båten trodde vi att det skulel vara party...det var det väl på sätt och vis.. 50+ (USCH!) så vi hade eget party i vår hytt :)

I helgen är det fest iaf... Halloween-tema vad jag förstod... och sedanvidare för att träffa Hilding som ska ha fest hos Tommy på lördag och därefter Terassen?? Ja, vi får la se,,kanske hamnar någon annanstans :P syns vi??

och älsklingar.... ni vet väl att OM Adrian's går vidare denna veckan, så måste vi ha lika många röster nästa vecka också för att hänga kvar :D tack för ert stöd, betyder mer än ni tror! strössel

Några bilder från tysklan i omvänd ordning (vi har fotograferat utan blixt för att inte reta upp några galna tyskar) :D

tysk6
På vägen till båten, skittrött i benen. Karstadt (stavning?) i  bakgrunden.
tysk5
Efter en hel dag av spring sen kl. 9.00 så är man rätt dö när klockan är 17.00. WE KNOW KIEL  NOW :S
tysk4
Daniel inne på H&M, Killen var grymt trött på H&M och alla andra tjejbutiker vid det här laget :)
tysk3
När klockan var ungefär 12.30 var vi hungriga som små getter och åt därför på något mycket exotiskt och absolut unikt, som bara finns i i Tyskland. Skojja bara, vi tog närmsta ställe inne på "Sophie's något" - buger King!
tysk2
Inne på Karstadt fanns det 5 våningar fyllda med allt mellan himmel och jord som behövs i ett hem/garderob/kylskåp etc (mestadels konstiga prislappar och en hel del skit)
tysk1'
19.30 i Sverige innan avgång till tyskland. En hel hytt för oss själva och så delade vi på en 80 cm säng. :P

Kommentarer:
Postat av: Sanna

You two are so cute!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits