dagen för dan!

Ha, nu vet vi äntligen ett sätt att komma ut till hamnen, jag mejlade [email protected] och fick svar efter 5 minutos!

Nu ska jag precis bege mej ut till  musse för att rida barbacka... jag har också hittat en frisyr jag kan tänka mej att ha....ännu kortare, men förmodligen snyggare än det jag har nu, who knows...jag hittad eiaf ingen bra bild, men tjejen som har huvudrollen i 40 nights & 40 days..eller vad den heter josh hartnett... hon hade den frisyren nästan i en annan film...
om jag har kvar min lång lugg...klipper kort på båda sidorna (inte jättekort) och sedan längre ibak..ungefär som när hilding hade sin mohikanperiod fast lång lugg och mer hår mitt på huvudet... jag vet inte, men det är snyggare när det är svart, det vet jag :P,,,

nä. tjosvejs, jag måste hinna rida (som tar minst en timme) dammsuga, städa, tvätta, packa å k olla över matten!

tjosvejs lingonfejs :D

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits