Fredag

Ikv äll är det fredag och jag har arbetat på min "ranka" med blommor som slingrar sig på den högra sidan om min väggspegel. Det blir jävligt bra faktiskt, men den är inte klar än så jag lägger inte upp ngn bild. jag sitter och väntar på att guldgruset skall torka på de röda blommorna.. och det verkar ta lite tid.

Daniel är på ngn fest i Skara så jag har spenderat min kväll med att titta på Idol (thank you God for kicking out "PINK-HAIR" from the fuckin' shit) och Hej Bababajs och sen började Jordan bostonläkare och då orkade jag inte titta mer.

Jag och Martina har fått i uppdrag att måla scenografin till musikalen, det skall bli riktigt intressant. Från början skulle det vara bara jag, tyckte regissören, men de går inte att måla utan vägledning av ett proffs! :)

Idag har jag för övrigt haft först matteprov, jag var 2 poäng från MVG, fattar ni?! Jag, nollan i mattelixom, de värsta varväl att jag förlorade de två poängen på slarvfel, jag hade skrivit av talen fel. men jag satsar ju på VG så jag blev glad ändå =)
Sen sprang jag och Ilma och solade och sen käkade suz och jag på wookstugan. gott de, fast inte som Fias och mitt ställe i GBG... non.

torka då dumma färg.

Om det är ngn som har ngt förslag för morgondagen så finns jag här, Daniel ska ut då med och om inte färgen har torkat så ;)

nattinatti pluttar!!

Kommentarer:
Postat av: Roger

Carl-Johan låter bekant. Jag tror att han var med och slogs iaf. Men sen om han blåser eld n shit det vet jag inte. Jag har blivit utkastad ur den föreningen så jag har ingen koll längre. *sadface*


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits