Din dag är idag!

Idag är det så jäkla trisst väder, fast inte som det var i måndags. Min lilla röda har inge dubbdäck på sig än så jag vågar inte riktigt köra när det är halka åsånt,..pappa får fixad e nån dag!
Idag har det annars snurrat i huvudet om Varför man luktar illa i munnen på mogonen, och varför det inte gör det på alla. Detta skall jag fråga på apoteket på torsdag, måste få rätsida på de hela :)
Daniel har stadskörning i Jönköping och borde ha kommit tillbaka till Falköping ungefär nu...jag har vart ute och gått med Stina som la en redig en på en liten "kulle" mitt i allt gräs.
Idag händer det visst inte så mycket mer, ska ut och rida Musse snart, därefter skall det duschas och sen så bär det va in till Falköpings Sångsällskapet... fast innan det så är det vänner på femman kl. 14.10. Jag är helt tokfast i det, jag pendlar mellan Simpsons och Vänner hela tiden!

Usch, måste göra mat snart med...

Jag har iaf fått tid för en arbetsintervju på Lindas mammas jobb, Manpower i Skövde. Jag sökte det för säkert två månader sen och de hörde väl av sig för tre veckor sen eller nåt, sen har de ringt när jag vickat så jag har inte kunnat svara. Det gäller iaf ett jobb som telefonförsäljare. Fast grundlön 75/h =12 500 kr/mån utöver det får man OBtillägg och provision... provanställning 6 mån å ja, ni vet hur det funkar. arbetsveckan är mån - tors kl. 12.00 - 21.00 vi får väl se hur dte blir :)

nä, nu måste jagväl börja gör amiddagen tror jag, pasta idag också, tänkte åka ner till Kroons och se ifall de har några goda pasta såser eller pesto nåt ..

http://www.lexmarkprintertest.com/ får man just nu skriva ut en gratis bild utan att behöva betala för ngt i fortsättningen :)

Kommentarer:
Postat av: KLEJS

Hej bengan det var ju skitlängesen. vi måste ses nåndag! 0737623411.

2005-12-04 @ 22:50:16

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits