snörvelsnörvel

PLZ! Det är nu officielt att jag hatar barn, iallafall de barn man möter på jobbet,..

 

Idag var min första dag på jobbet ; kotte på Skara Sommarland.

Det var helt ok, förutom att det regnade och vi inte kunde vara ute och kotta, iställetfick vi öva på ansiktsmålning och göra sånt där på kontoret som ingen egentligen vill göra..

Sista halvtimmen så kände jag å Sandra att vi nog skulle krypa i kotteklädera och hälsa på de små barnen ändå.... vi hinner inte vara ute mer än 10 min innan de kommer ett gäng med killar i 14-års åldern och ska knäppa loss våra svansar, dunka oss på huvudena och knuffas osv.

Jag och Sandra börjar gå mot Westernstaden för att undkomma de små ligisterna, alla andra barn, i ca 1-7 års åldern tycker om kotte och hans kottelina och vll hälsa, krama och ta kort :)

Vi smiter in bakom planket, bakom lotterierna, pustar ut, går in igen för att möta ännu en hord av barn. SÖTA! men sen kom det ett gäng med killar i 20-års åldern och skulle knuffas, kolla vem som var i dräkten, säga fula saker, slå på huvudena och sånna grejjer. HALLÅ!? De e väl ingen nyhet att det är människor som är i kottedräkterna?! PLZ, show some respect, vi gör dte för barnen, inte för övermogna skitstövlar!

 

Nu ska jag äta mörk choklad, plinga Ilma och hoppas på att Rogers grillfest blir lyckad! Imorgon drar jag ut i kottedräkten igen!!! ;)


Kommentarer:
Postat av: klasyy

hej gouding. de e nästan så att ja får ta mej till kottelandet nån da o sparka på dej mohahaha :P. hare gött goding

2005-06-13 @ 03:24:50
Postat av: klasyy igen

and by the way... som om du gjorde de för barnen!? hallå lilla bengan.. like u didnt do it for money :D

2005-06-13 @ 03:28:33
Postat av: Sofia A

Hahaha! Det låter som om du kommer få en underbar sommar! Hoppas vi ses ikväll på Plantis! Puss och surr

2005-06-18 @ 15:55:46

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits