Midsommar

Till skillnad från alla lyckliga själar så spenderade jag en mycket engenäm midsommarkväll hos fröken Lindén på Vilhelmsro istället för att åka till kusten. Dels för att jag skulel jobba i helgen, men också för dess oTroligt härliga människor!

 

Jag, Martina, Emma, Sofia, Sofie, Roger, Lars och P-A parkerade oss på Martinas veranda och lagade til potatis med räkor och chips och gräslök och creme F och vitlökar och makkor och till efterätt chokladglass med jordgubbar. mumsigt verre. Det var helt okej och vi lyssnade på P-A som precis ryckt in i lumpen (heter dte så?!) och Rogers lillasyster som försökte röka vattenpipa, vet inte hur det gick med det, Martina och Emma som ska flytta ihop, Lars som varit i Hultsfred och Sofia som är upp över öronen kär!

 

jo...sen ringde Daniel och berättade att han älskade Roger. huhu. Okej?! :P

 

Nu är det iallafall så att jag skall ha en klassfest Antingen lördagen den 2:e juli Eller lördagen därpå, men jag måste veta när ni Inte jobbar och sånt, kära före detta klasskamrater. Meddela mej snarast (så att även jag hinner att ändra datum). Sprid vidare.

OM, ni är intresserade, NS3e, så är det grill snack och tältning i trägårna som gäller, det ligger några sjöar ngra km här ifrån om så och ja... bara för att träffas och sånt. Vänner till klassen även välkomna. fredliga :)

 

pusspuss


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Oh klassfest! Jag kan! Jag kan! Kommer hem den veckan sa jag ar supersugen pa att traffa allihopa.
Vi hors val vidare om detta.

Soliga kramar fran Sanna


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits