lycklig som av bara tusan

Midsommar nu snart och jag ska jobba hela helgen.... men då blir det ju också pengar pengar :P

 

På fredag ska jag och Zandra Westergren sjunga i forentorp, en liten bit utanför Gudhem. 20 min för 1000:- var! Deru :D Sen på kvällen drar vi nog ihop oss som ska jobba å har lite middag för att sen shejka loss lite på Plantis. Alla är givetvis välkomna, bara att kontakta mej elelr mörtian :)

Å sen på lördag å fredag ska jag kotta runt bland alla barnen å vara busigt snäll :)

 

 

Daniel ringde mej till slut, efter några dagars tystnad i Hultsfred. Hans nya abbonemang var pajj, trodde han, fast han hade pluttat in simkortet fel bara. Nu är han hemma och han är bara min. Det pirrar i hela kroppen när han håller om mig! :)

 

 

Jag har iaf bestämt mig för ROSKILDE nästa år. Tjenarepenisen, de e samma artister å ett x antal fler i Ros. sen så är biljetten typ bara 250 spänn dyrare. Jag ska tvinga med mej roger å daniel å alla andra som vill vara med i vårt lilla huligan-gänge är hjärtligt stjärtligt välkomna!

 

puss                               


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Du ta det nu lugnt nu i midsommar (fast du ska ju jobba så det blir väl inte för vilt antar jag) och sjung vacker på fredda. Hälsa alla goa glada som jag känner och ät mycket sill och potäter. Själv ska jag ligga under ett parasoll och njuta nere i primorsko, bulgarien!

Kram Sanna

Postat av: Amanda

har hon sjungt i forentorp? det var som tusan :D där bor ju jag..det är bara min släkt som bor där. jag visste inte det..det var kul att veta :D

2007-02-27 @ 21:17:54

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits