..ensam...

Idag skulle det vara soligt väder och vad får man, REGN! men jag är inte så förvånad hujjehujja!

 

Daniel är på hultsfredsfestivalen och jag , faktiskt, saknar hans närvaro fruktansvärt! PÅ radio, tv, idningar, hultsfred överallt och jag undrar vad han gör, vad han lyssnar på , hur han mår... vem som försöker hångla med honom (jag var där förra året - jag VET hur det är :P ) ,,,oh.

ont i magen.

 

Nu sk ajag iaf iväg på kick-off på sommarland, party party!! :P ha så underbart !!


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Sitter här och tråkar när sven mixtrar med sin blogg. Vad har du för dig då en dag som denna när solen tittar fram? Antar att du längtar dig fördärvad efter Daniel :D

Jaja, ha en supergoer helg så ses vi säkert snart igen!

Kram Sanna


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits