wihu!

Jomen!

 

Tjejernas ute i lördag. Helt väldigt lyckat! Vi gick till plantis å shejakde buttarna och ragglade hemmåt efter stängningsdags! Lagom mycket folk och trots envis kåtisar så lyckades vi ta oss därifrån! :)

 

Dagen efter gick vi upp i ottan för att hinna med tåget till Göteborg för att inspektera liseberg. Inspektionen inleddes med att Jessica tappade bort sin plånbok (egentligen va de en än mer bakis Zandra som tapppade bort den), men den hittades och vi kunde lugnt gå vidare. Vi fann den nya attraktionen, samt flumride och top-spin var ur funktin (jeffla skit)! Balder var typ inte nåt rolig, möjligtvis kanske första backen, men sen ba' blää. vi återvände hem.

 

 

Lindas syster har fått sitt barn nu, 20 Juli, Lina. Vi skrev tal det sista vi gjorde i svenskan, kom att tänka på det nu, för jag skrev avskedstal till min hund. Hon är död nu, somnade in under natten till i måndags. Weird att dessa fullföljde talen vid samma tid...

 

Farväl min lilla underbara vän! Det var inte lätt på slutet men jag är ändå glad att vi stötte på varandra under livets färd!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits