Sommarland

Idag tog jag med min yngsta bror till Skara Sommarland i ganska dåligt väder. Jag slapp iallafall att bada. Jag fick två fribiljetter (kanske lite snålt enligt mig) så jag gav den ena till Calle.

Vi åkte väl typ alla attraktioner 5 gånger för att ungen envisades med det och sedan mumsade  vi tacobuffé, spelade i spelhallen, drack slush, kissade på toan, åkte tåget, hälsade på alla mina jobbkompisar, och blev blöta i newton.

När klockan närmade sig 18 och vi varit där i mer än 6 timmar så vek sig mina ben och jag fick muta honom med glass för att han ens skulle gå i riktning mot utgången.

"Jag vill inte gå än, det var så roligt här", roligare på Liseberg, att åka tre karuseller om och om igen va vl ingen höjdare. men det var iaf ingen kö! Thank God!

 

Är det sant att åldern för att köpa sprit i baren kommer höjas från 18 till 20 efter nyår?


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits