Regnväder

Ja, sommarlands gästrekord ligger iår på ca 7400/dag, inte så mycket. Jag trodde det skulle vara många fler när det var som allra bäst väder, menmen, där ser man.

 

Min kamera är  hos Daniel så jag kan inte visa hur snyggt det blev i mitt rum efter att ha slängt ut soffan och byrån. Min gungstol är bästigast å ja, freeeeshar lixom. :)

 

Daniel var å fiskade igår me sitt gäng å de fick som mest ett par mörtar *fniss

å jag längtade massor efter honom. Vi har nästan tagit oss förbi 4-månaders strecket nu och jag är fortfarande massor-förälskad. pirrpirr och fjantig lixom..inte alls som andra varnat för "3 månader å sen e allt som vanligt igen". hepps. Men igår var första dagen som vi inte hördes av förrän sent på kvällen, det var lite läskit faktiskt.

 

.... I only want a little part of you....

 

 


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits