"haha"

hur var det i skolan idag då?"



Fan va gött, jag har fortfarande lika mycket i studiebidrag som snuttarna på Ålle, men jag läser bara 4 kurser!! och hemma dessutom, + att jag redan läst skräpet förut. hehe, sovmorgon varenda dag! wihu!!
Problemet är vad man skall sysselsätta sig med under dagarna, sökte ju lite jobb, men har inte fått något än..



Nu ska jag packa för jag ska till min lortonge å mysa lite hade jag tänkt. men måste vara hemma igen nån timme efter att mor gått för vår valp kan inte vara ensam så länge. Då blir hon ledsen å är jobbig mot nisse .



I helgen har roger fest, som jag å D ska på med Ilma å co, sen på lördag är det matfestival å då ska jag å herr Mys på bio. Vi har en vit helg för att kurera oss så smått, iof så tvivlar jag på att D kommer klara det. Han säger det men jaja, tycker om honom så fruktansvärt mycket Även om han ändrar sig, mitt flumm!

Imorgon är det förövrigt 5 Månader och 6 månader sen vi kysste varandra för första gången...helst sjukt hur fort det går!

poose out!


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Bengan, vilka kurser läser du?

2005-08-24 @ 11:50:58

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits