Augusti! :S

Hjälp! Är det redan Augsti?!

 

Denna månaden så kommer det va rätt gött, faktiskt, ändå :)

För jag ska jobba ca 2.5 vecka..å de e ju rätt okej ändå, så får man lite pengar i september. Skolan börjar den 15:e, fast den 18:e för mig (fast då ska jag jobba)...får lön den 19:e nästa vecka. Fan, va jag har blivit pank!

 

Jag planerar följande; Maratonrock/Ullared/Lager 157/Matfestival/Roger/Sofia Q/Bröllop/kotta

 

Förövrigt så händer inget spännande alls, mer än att man på jobbet spridit ut att jag och Daniel gjort slut. Ha, de va kul, sen va de några pojkar som slog mig i huvedet igår. Dumma ungar. Sen händer det konstiga grejjer, vi tror att de på HK spenderar så mycket tid med varandra att oxå deras mens anpassats därefter. Därför får hela den kvinnliga delen aggressionsuttryckande temprament samtidigit. We need to shower u bitches! tycker att vi ska kotta till 12.00 ha vår luch och gå ut kl. 12.50, men jag vägrar att sitta dränkt i svett och ludd och måla barn hela eftermiddagen!

 

Ja, flyg mina små änglar!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits